RAMPA
Jak pokonać tą przeszkodę? Jest tylko jeden sposób. No dwa. Należy na nią wbić na pełnej kicie i chwycić za rant na samej górze. Można wspomóc się liną, ale lina jest dla cieniasów?? Wejść na szczyt- NIE SPAŚĆ- zejść po siatce zawieszonej po drugiej stronie rampy. TADAAM. Przeszkoda pokonana.
TRICERATOPS
Przeszkodę zawodnik zaczyna pokonywać od poręczy, które należy przejść na samych rękach, bez użycia nóg. Na końcu tego etapu znajduje się belka, na której będzie można się zatrzymać. Z tej poprzeczki przechodzi na linę i niczym leniwiec wspina się do siatki- tu można wspomóc się własnymi dolnymi kończynami dystalnymi. Następnie należy pokonać siatkę dołem (też można użyć nóg) aby znaleźć się tuż pod pierwszym zawiesiem multiriga?????? Multi pokonuje jedynie przy użyciu rąk, nie dotykając konstrukcji. Czyli???? ręce????? ręce ???plus nogi??????ręce???plus nogi??????ręce???Łatwo zapamiętać, nie? ŻYCZYMY POWODZENIA
DOMEK Z KART
Skośna ścianka, którą należy pokonać w poprzek, posiłkując się zawieszonymi na ściance linami lub łańcuchami. Nogami nie można dotknąć ziemi, a rękoma nie wolno chwytać za krawędź ścianki. Nie należy z niej spaść! Należy ją pokonać! Przeszkoda zaliczona, gdy zawodnik przejdzie na drugi kraniec ścianki???? Łatwizna, nie?????? AUUUU!!!
WILCZE KŁY
Przeszkoda będzie składać się z trzech torów pionowo zawieszonych, zaostrzonych na dole, drewnianych pali (kłów??) o przekroju około 10cm i długości Ok 150cm. Należy ją pokonać przechodząc z jednego kła na drugi przy pomocy rąk. W tym wypadku można wspomagać się nogami. Nie można jednak łapać rękoma za sznurki lub łańcuchy, na których kły będą zawieszone. Przeszkoda zostanie zaliczona po uderzeniu ręką w dzwonek zawieszony na końcu konstrukcji.
INFORMACJE
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z zasadami eventu, polecamy również przeczytać rulebooka oraz przejrzeć nasze przeszkody. Aby nie tracić czasu podczas rejestracji w dniu zawodów proponujemy pobrać i uzupełnić odpowiednie oświadczenie.